Bästa!

Hej har haft en underbar natt och dag, Tilda och Majken sov över hos mig vi köpte godis och chips och badade bubbel och bastade, gick på promenad och bara myste framför en film. Tack för att ni finns ni betyder otroligt mycket för mig!
 
Sen i dag så gick vi ut och tog några kort och sedan gick vi och värmde oss hos Klara där även Lovisa va, sen så gick vi hem till mig och åt marabou och drack var obóy. Sedan så satt vi vid datan och slappa. Alla åkte hem runt kl 5 så då städade jag och nu så sitter jag i soffan och tar det lungt. Skönt att bara sitta och inte tänka på något alls utan bara på det som händer här och nu!
 
Hoppas att ni har haft en bra helg för det har jag haft! :D
 
Bild sen i dag!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: