Simhallen

Hej jag har precis vart i Simhallen med Tilda, det va super kul (som alltid)!!!
Vid 4 så kommer mormor och morfar och ska äta här! I dag är det ju farsdag, Pappa fick en Bondelid tröja av mig och Elliot!! :D
 
Aaa det va väll det, Någon frågade om jag kunde göra ett vidio inlägg så jag ska försöka göra ett i morgon. (Komentera om vad ni vill att det ska vara om!!!)
 
Just nu sitter jag och lysnar på låten "en apa som liknar dig" av Darin så jävla bra rekomenderar!!
 
Ha det bra! Kram!!
 
 
 
 

Postat av: Maria

Hej, jag skulle vilja att du visade ditt rum! :D

2012-11-11 @ 15:51:22
Postat av: Anonym

Hej, fin blogg! Jag vill att du ska prata om vad du ska göra i veckan. Om du vill kan du säga vilka som är dina bässta kompisar.

2012-11-11 @ 17:12:39
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja att du skulle visa dina favoritplagg

2012-11-11 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: